Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Старєва А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Старєва А. 
Розвиток методичної підготовки майбутнього вчителя-суспільствознавця: 80-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / А. Старєва // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 128-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_39
Здійснено ретроспективний аналіз проблеми впливу розвитку шкільного суспільствознавства на методичну підготовку майбутнього вчителя суспільствознавства в переломний для української науки й освіти час – 1980-ті pp., з огляду на зміни в політичному, економічному, суспільному житті України, що викликані подіями демократизації українського суспільства. Охарактеризовано компоненти змісту професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-суспільствознавців. У результаті аналізу навчальних планів, програм, навчально-методичної літератури 1980-х рр. з’ясовано, що тогочасна методична підготовка вчителя суспільствознавства була багатосторонньою системою, що об’єднувала взаємозумовлені підсистеми: суспільно-політичну (на засадах марксистсько-ленінської теорії), спеціально-наукову, психолого-педагогічну та загальнокультурну. Констатовано, що системна методична підготовка вчителя-суспільствознавця у ті роки відповідала вимогам тогочасної школи, держави, українського суспільства.Осуществлен ретроспективный анализ проблемы влияния развития школьного обществоведения на методическую подготовку учителя обществоведения в переломное для украинской науки и образования время – 1980-тые гг., с учетом изменений в политической, экономической, общественной жизни Украины, вызванных событиями демократизации украинского общества. Охарактеризованы компоненты содержания профессионально-педагогической подготовки будущих учителей-обществоведов. В результате анализа учебных планов, программ, учебно-методической литературы 1980-х гг. выяснено, что методическая подготовки учителя обществоведения в то время была многосторонней системой, объединяющей взаимообусловлены подсистемы: общественно-политическую (на основе марксистско-ленинской теории), специально-научную, психолого-педагогическую и общекультурную. Констатировано, что системная методическая подготовка учителя-обществоведа в те годы отвечала требованиям тогдашней школы, государства, украинского общества.Reformation of methodological training of a future social science teacher cannot be carried out without considering the experience of the past, leading ideas, methods which provided the high level of a teacher s readiness to professional activity. In the article the analysis of the problem of influence of school social science development in the 80's of the XX century is carried out. Some possible positive factors to be used now are defined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.624 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Старєва А. М. 
Організаційно-методичні умови підготовки майбутніх учителів суспільствознавчої галузі в контексті інноваційних процесів в освіті [Електронний ресурс] / А. М. Старєва // Наукові праці Миколаївського державного гуманітарного університету ім. Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія". Сер. : Педагогічні науки. - 2008. - Т. 97, Вип. 84. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2008_97_84_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.525 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Старєва А. М. 
Методична підготовка майбутнього вчителя-суспільствознавця у перші роки радянської влади [Електронний ресурс] / А. М. Старєва // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 295-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.682 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мельніченко В. В. 
Інформатизація освіти Миколаївської області: упевнені кроки в інформаційне суспільство [Електронний ресурс] / В. В. Мельніченко, А. М. Старєва // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 5. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_5_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.73 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Старєва А. М. 
Теоретичний аналіз формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя суспільствознавства при переході на ступеневу вищу педагогічну освіту [Електронний ресурс] / А. М. Старєва // Педагогічний альманах. - 2013. - Вип. 19. - С. 200-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2013_19_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.345 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Старєва А. 
Аксіологічне наповнення процесу формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя історії та суспільствознавства [Електронний ресурс] / А. Старєва // Обрії. - 2011. - № 1. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2011_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.588 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Старєва А. М. 
Організаційно-педагогічні умови впливу предметно-методичної компетентності вчителя суспільствознавчих дисциплін на формування суспільствознавчих компетенцій учнів [Електронний ресурс] / А. М. Старєва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Старєва А. 
Формування і розвиток компетентності педагога як критерію якості освіти та його професійної ідентифікації [Електронний ресурс] / А. Старєва // Рідна школа. - 2015. - № 4. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2015_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.776 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Старєва А. 
Змістовий компонент формування методичної компетентності майбутнього вчителя суспільствознавства в умовах ступеневої системи освіти [Електронний ресурс] / А. Старєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 19(2). - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_19(2)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 147.95 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Старєва А. 
Формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя-суспільствознавця: операційно-діяльнісний блок моделі [Електронний ресурс] / А. Старєва // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_3_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.912 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Старєва А. М. 
Особливості навчання дисципліни "дидактика вищої школи" на непедагогічних спеціальностях [Електронний ресурс] / А. М. Старєва // Вісник університету "Україна". Серія : Інформатика, обчислювальна техніка та кібернетика. - 2019. - № 2. - С. 335-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Visunukr_inform_2019_2_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.376 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Старєва А. М. 
Принцип ступеневості в сучасній методичній підготовці майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін [Електронний ресурс] / А. М. Старєва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 305-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_43
Проаналізовано проблему ступеневої методичної підготовки вчителів суспільствознавчих дисциплін у контексті напрацювання нової нормативно-правової бази в галузі вищої педагогічної освіти України. Вказано на важливості врахування принципу ступеневості у формуванні змісту освітньо-кваліфікаційних рівнів та модернізації навчальних планів і програм. Узагальнено, що для підготовки учителів у системі ступеневої освіти необхідно створити спеціальну структуру навчання зі зміною характеру професійної підготовки в бік її практичної зорієнтованості, предметно-методичного насичення, реалізацією наступності в навчальному процесі, забезпеченням взаємозв’язку суспільствознавчих і методичних дисциплін, оптимальними навчальними планами і освітньо-професійними програмами.Проанализирована проблема уровневой методической подготовки учителей обществоведческих дисциплин в контексте наработки новой нормативно-правовой базы в сфере высшего педагогического обучения Украины. Указано на важность учитывания принципов ступенчастости при формировании содержания образовательно-квалификационных уровней и модернизации учебных планов и программ. Обобщено, что для подготовки учителя в системе уровневого образования необходимо создать специальную структуру обучения с изменением характера профессиональной подготовки в сторону практического ориентирования, предметно-методического насіщения, реализацией наследственности в учебном процессе, гарантированием взаимосвязи обществоведческих и методических дисциплин, оптимальніми и методическими дисциплинами, оптимальніми учебніми планами и образовательо-профессиональніми программами.Article analyzes the issue of stages-based methodical training of social sciences teachers in the context of developing new legal framework of higher pedagogical education in Ukraine. An opinion is expressed on importance of considering the principle of stages in forming the substance of educational qualification levels and upgrading the curriculum. General conclusion is made stating the necessity of creating a special structure of teachers training in the system of stages-based education; this structure should make the professional training practice-oriented and rich in subject-methodical substance; it should ensure the continuity of educational process, interconnect social sciences with methodological disciplines and provide balanced curriculums and programs for professional education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 864.326 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського